Konserwacja domofonów

Zawsze sprawny domofon zwiększa bezpieczeństwo lokatorów. Nie mamy niechcianych gości na klatce schodowej. Nie mamy strachu wejść na klatkę, wchodząc do swojego domu. Jak działa taka usługa konserwacji?

  1. Zgłoszenie do naszej firmy:
    • Telefonicznie
    • Mailowo
    • Interaktywny system zgłoszeń - kompleksowy system dla stałych klientów, w którym można wysłać zgłoszenie i na bieżąco sprawdzać status zgłoszenia oraz przeczytać więcej informacji, np. co zostało naprawione i o której godzinie.
  2. Firma ma maksymalnie 48 godzin na wykonanie serwisu (zazwyczaj jedziemy w tym samym dniu).

Korzyści dla klienta

Lokatorzy nie muszą się zbierać na naprawy domofonu. Płacą ustaloną stawkę miesięcznie i nie przejmują się. Czasami sami przyjeżdżamy na obiekt (bez wezwania), żeby sprawdzić, czy wszystkie elementy systemu sprawnie działają. Lokatorzy nawet nie wiedzą, że serwisanci byli i to robili. Ale to jest plus konserwacji - zawsze sprawny domofon! Koszt miesięcznej konserwacji ustalany jest indywidualnie.