Konserwacja domofonów
Zawsze sprawny domofon zwiększa bezpieczeństwo lokatorów. Nie mamy niechcianych gości na klatce schodowej. Nie mamy strachu wejść na klatkę, wchodząc do swojego domu. Jak działa taka usługa konserwacji?
- Zgłoszenie do naszej firmy:
- Telefonicznie
- Mailowo
- Interaktywny system zgłoszeń - kompleksowy system dla stałych klientów, w którym można wysłać zgłoszenie i na bieżąco sprawdzać status zgłoszenia oraz przeczytać więcej informacji, np. co zostało naprawione i o której godzinie.
- Firma ma maksymalnie 48 godzin na wykonanie serwisu (zazwyczaj jedziemy w tym samym dniu).
Korzyści dla klienta
Lokatorzy nie muszą się zbierać na naprawy domofonu. Płacą ustaloną stawkę miesięcznie i nie przejmują się. Czasami sami przyjeżdżamy na obiekt (bez wezwania), żeby sprawdzić, czy wszystkie elementy systemu sprawnie działają. Lokatorzy nawet nie wiedzą, że serwisanci byli i to robili. Ale to jest plus konserwacji - zawsze sprawny domofon! Koszt miesięcznej konserwacji ustalany jest indywidualnie.